Retourneren

BESTELLING RETOURNEREN

Wij doen er alles aan om de onderdelen, apparatuur en producten met zoveel mogelijke informatie te tonen op internet, maar het kan desondanks voorkomen dat u een onderdeel of apparatuur niet juist heeft besteld of dat wij een onjuiste levering uitleveren.

Neem vooraf altijd contact met ons op, het kan namelijk voorkomen dat er door de fabrikant een product wijziging is geweest, en dat het geleverde onderdeel of apparatuur wel juist is.

Artikelen
1. Het te retourneren onderdeel of apparatuur moet in originele gesloten verpakking worden geretourneerd;

2. Regels retour sturen
3. Retour gestuurde onderdelen, apparatuur of producten worden niet teruggenomen indien:
a. Ze gebruikt zijn 
b. Ze beschadigd zijn
c. Speciaal voor u zijn gemaakt of besteld (bijvoorbeeld deurrubbers, frituurmanden, elementen, printplaten, apparatuur enz die uit de verpakking zijn geweest.

Als u zelf het onderdeel of apparaat heeft uitgekozen of niet binnen 24 uur gemeld heeft dat deze niet juist is dan kunt u dit product of onderdeel retour sturen ( Alleen in overleg ) dan wordt er een vermindering van 30 % op het onderdeel of apparaat van de aankoopsom in rekening gebracht i.v.m. onze gemaakte administratie en 20 euro retour kosten van onderdeel of apparaat naar fabrikant.

Dus u kunt contact met ons opnemen om voor u het juiste onderdeel of apparaat uit te zoeken.

Zo kunnen wij voor u zorgen dat er geen onnodige kosten ontstaan.

Condities
1. Reclames over onderdelen of apparatuur moet binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling worden gemeld.

Dit kan per e-mail storinghorecaapparatuur@gmail.com of Whatsapp 0654746513

2. Het te retourneren onderdeel of apparaat moet binnen 7 werkdagen na aanmelding van de retour aan ons geretourneerd en door ons ontvangen zijn;
3. De retourzending moet zijn voorzien van een
retour ordernummer welke wij u zullen toesturen.
4. De retourzending dient te worden (
met bijbehorende bedrijfsinformatie en ordernummer ) verstuurd naar: Hartman en zn Horeca - Eglantierbaan 47 - 2908LV - Capelle aan den IJssel   altijd in overleg zonder overleg worden de onderdelen of apparatuur niet retour genomen.
5. De retourzending dient voldoende te zijn gefrankeerd. 

Frankeren retourzending
De kosten voor het retour zenden komen voor eigen rekening, tenzij anders is overeengekomen. U dient retours te allen tijde voldoende te frankeren, anders worden ze niet in ontvangst genomen en niet gecrediteerd. Het risico van de retourzending ligt bij degene die de zending retourneert.

Verwerking en terugbetaling
Zodra de onderdelen of apparatuur zijn ontvangen en gecontroleerd door de technische dienst op gebreken en verwerkt, wordt het bijbehorende bedrag zo spoedig mogelijk op u rekening teruggestort.

De verzendkosten van de oorspronkelijke zending worden niet teruggestort tenzij anders is overeengekomen.

© 2013 - 2024 STORING HORECA APPARATUUR | sitemap | rss